czwartek, 24 października 2013

Epilog

Nie… przełykam ślinę i patrzę na purpurę rozlewającą się wolnym i gęstym strumieniem po marmurowej podłodze. Teraz? To teraz będzie to słońce, o którym tyle słyszałam? Wieczne szczęście. Obraz przed oczami zaczyna mi się delikatnie rozmazywać. Ból powoli ustępuje. Czuję się błogo, obraz zaczyna być czarny a ostatnie, co widzę to jego zrozpaczona twarz…
Długo spałam… To mało trwać krócej i miałam obudzić się w innym miejscu. „Dałeś mi jeszcze jedną szansę” myślę, a raczej mówię w myślach do tego na górze. Nie mam ochoty otwierać oczu. Nie czuje żadnych rurek, nie słyszę pikających aparatów, ale za to czuję  moje wygodne łóżko i promienie słońce, które delikatnie okalają moją twarz.
- Yuki… - słyszę koło ucha głos jakby jego właściciel się właśnie obudził – Proszę cię Yuki, obudź się. Wróć do nas. Teraz kiedy wszystko się ułożyło. Będziemy mogli być już na zawsze razem, chociaż wiem że ty kochasz jego. To nic liczy się tylko twoje szczęście!
Głośno zaciągam się powietrzem co chłopak oczywiście zauważa. Przez chwilę panuje zupełna cisza słychać tylko miarowy mój oddech.
- Obudź się Yuki-chan…
Dopiero teraz rozpoznaje głos mężczyzny siedzącego przy łóżku. Obudzić się… W końcu taka była wola Boga. Abym mogła obudzić się po raz kolejny.
- Ja… - zaczynam i otwieram delikatnie oczy – Ile spałam? – pytam słabym głosem.
- Trzy miesiące… - rozpacz i radość mieszają się w głosie chłopaka.
- Przepraszam… - ostatnia łza spływa mi po policzku.
*OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO*
- No dobra opowiedziałam wam to po raz setny. A teraz idźcie się myć zaraz przyjadą goście! – mówię ze śmiechem wstając z fotela i przeciągając się.
- Mamo! No weź jeszcze jest czas! – mówią chórkiem nieco wyższy chłopak z azjatycko-europejską urodą, oraz nieco niższa i podobna do niego dziewczynka.
- Yuki nie bądź taka! – odzywa się wiecznie uśmiechnięty blondyn wychodząc z kuchni.
- Porozmawiamy jak będziesz ich budził rano – odpowiadam podchodząc do niego i całując.
- Fuj! – woła trzynastolatek wychodząc z salonu.
- Do mycia albo spać! – krzyczę do niego – Zaraz wszyscy przyjdą! – zaczynam mówić do Baekho – Wiesz że JR ma dziewczynę? Nazywa Karolina i jest z polski zresztą Minhyun też jest z jej kuzynką Dominiką… Czy to nie dziwne? Same polski was otaczają.
- Widzisz… i dlatego jesteśmy tak szczęśliwi…

Szczęśliwi już do końca a nawet dłużej….


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Arigatō Gozaimasu! 

Nie mam pojęcia jak zacząć... może tak...

8709 - wyświetleń
287 - komentarzy
37 - obserwatorów
35 - postów....

 Nie piszcie ze robię wam krzywdę... nie prawda robiłam bym wam krzywdę pisząc coraz gorzej...
Następne opowiadanie już nie o tematyce Azjatyckiej (choć będą też takie epizody) ale o zespole i komikach JANOSKIANS :) 

Dziękuję wam za to ze ze mną byliście bo to najważniejsze. Gdyby nie to zatrzymała bym sie gdzieś w połowie. Nigdy nie zapomnę o tym blogu... 


Niedługo prolog...

Kocham was i dziękuje za wszystko... za wsparcie :*

12 komentarzy:

  1. <3 Szkoda że już skończyłaś tego bloga ale mam nadzieję że kiedyś do niego wrócisz<3

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! Czyli wzięłaś ślub i założyłaś rodzinę z Baekho. To takie romantyczne. Biedny Aronek. Ciekawa jestem tylko co się stało z moim pięknym i słodkim Renusiem. A i ta Dominika to chyba ja tylko wolałabym z Renem. A Karolina to tak się składa że też moja kuzynka. Szkoda że już skończyłaś. Trzymam kciuki za następne opowiadania. Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  3. omgomgomgomgomg O_______________o
    Szkoda, że to już koniec, bardzo mi się podobało. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę szkoda,że to już koniec no ale to twój wybór. Spodziewaj się mnie na swoim drugim blogu. :3 buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniec... Smutek, rozpacz...
    No... Powodzenia przy nowym opowiadaniu. I jeszcze jedno, dziękuję za takie cudowne chwile przy czytaniu tego bloga <3
    사랑ㅎㅐ

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie zakończenie xd. *o* Jest świetne, chociaż szkoda, że już koniec.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zakończenie *o* Ale jakoś wolałabym, żeby ona była z Aronem... Ale ok ;) Szkoda, że to już koniec :'c

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja napiszę,że cię kopnę w dupę xdd
    nie no żartuje nie kopne;D
    Super zakończenie>3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne *-* Szkoda że koniec, ale wszystko co najlepsze, musi się kiedyś skończyć :/ :) :* Hej :) Chciałabym byś oceniła dwa blogi, jeśli oczywiście znajdziesz czas :) Jeden z nich jest mój:kill-me-with-a-smile-on-the-face.blogspot.com A jeden koleżanki: http://bunkierowcy.blogspot.com/ :) Bardzo zależy mi na twojej opinii :>

    OdpowiedzUsuń
  10. http://swiat-wedlug-fany.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo słodziutkie zakończenie! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ideale zakonczenie! :) Obserwujemy ? daj znać u mnie :) Buziakii:**

    OdpowiedzUsuń